Met vestigingen in zowel Nederland als Duitsland maakt het bedrijf gebruik van Brincr voor het beheren van bedrijfsprocessen.
Echter, beide vestigingen werkten met afzonderlijke Brincr-administraties, wat zorgde voor een inefficiënt proces. Inkooporders vanuit Duitsland moesten handmatig worden ingevoerd in de Nederlandse administratie, wat leidde tot extra werk, een verhoogde kans op fouten en een minder soepele workflow.
Om dit proces te optimaliseren, hebben we een slimme integratie ontwikkeld tussen de Brincr-administraties van de Nederlandse en Duitse vestiging.
Deze koppeling zorgt ervoor dat Duitse orders, waarbij een intercompany-actie vanuit Nederland vereist is, automatisch worden verwerkt en gesynchroniseerd in beide systemen. Wijzigingen in de Nederlandse administratie, zoals een aangepaste leverdatum of een toevoeging aan de referentie, worden automatisch bijgewerkt in de Brincr-applicatie van de Duitse vestiging.
"Het was een mooi project waarbij we twee internationale administraties soepel hebben verbonden. Hierdoor werkt de organisatie nu efficiënter en sneller.
Door de integratie van de Brincr-systemen hebben we een stabiele en efficiënte oplossing gerealiseerd waarmee deze organisatie klaar is voor verdere internationale groei."