Animals First heeft gekozen voor een plug&play koppeling. Echter in de praktijk bleek dit tegen te vallen. Het instellen van basis, maar ook specifieke wensen zorgde ervoor dat Animals First onze hulp heeft ingeschakeld.
Zo liep Animals First aan tegen een BTW probleem. Door een verkeerde instelling werd er geen controle gedaan op BTW code, waardoor er continu nieuwe BTW codes werden aangemaakt met als gevolgd een vervuild systeem vol met allerlei BTW codes. Door de juiste mapping van datavelden met een juiste controle erop, is dit probleem opgelost waardoor de database niet meer werd vervuild.
De samenwerking was kort en krachtig en moest op de momenten dat er geen klanten in de winkel geholpen moesten worden. Dus geen gebruikelijke Team meetings om het implementatieproject door te spreken, maar telefonisch overleg.
We begrijpen dat de klant altijd voorgaat en de ‘business’ gewoon moet blijven draaien. Ondanks dat de samenwerking daardoor ‘anders dan anders’, wisten we toch een goede flow met elkaar te krijgen om de juiste stappen te zetten in het project.
Omdat Animals First een drukke dierenwinkel is, zijn wij ook de middelman geweest die het stukje uitleg naar de websitebouwer en de kassasysteem leverancier geweest, want naast het opzetten van de koppeling tussen twee systemen, is Animals First ook bezig met de website te vernieuwen.
Wij hebben de klantvraag vertaald naar de technische taal van de softwareleveranciers waardoor we hebben bijgedragen aan het versnellen van dit proces en e.e.a. vergemakkelijkt voor de klant.
“Het werken met een echte MKB’er zoals Animals First is waarom Weprocess is ontstaan en waarvoor Weprocess bestaat!
We begrijpen dat het draait om de ‘winkel’, of deze nu fysiek of online is, draaiende te houden. Animals First had geen tijd voor ellelange vergaderingen of om zich te verdiepen in de technische rompslomp.
De integratie moest gerealiseerd worden terwijl de winkel gewoon draaide en in de winkel klanten aanwezig waren. Geen poespas, maar efficiënt de zaken aanpakken zonder dat de klant er omkijken naar heeft!”