Integraties tussen Brincr en diverse systemen voor optimale efficiëntie!

Over Brincr:

De meest gebruiksvriendelijke handelssoftware voor MKB
Met Brincr krijgen ambitieuze (groot)handelsbedrijven en webwinkels grip en inzicht in hun orders, voorraad en relatiebeheer.

Inzicht, overzicht en grip. Iedere groothandel en webshop die ordergericht werkt, heeft daar behoefte aan. Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor handelsbedrijven. Met orderverwerking, voorraadbeheer, klantbeheer, inkoop, facturatie, CRM en nog veel meer modules. Schaalbaar, compleet en betaalbaar.

De uitdaging:

Brincr helpt hun klanten met een efficiënte en overzichtelijke applicatie voor voorraad- en orderbeheer.

Echter, veel van hun klanten werken ook met andere systemen, zoals financiële software, e-commerce platforms en logistieke oplossingen. Hierdoor ontstond de vraag naar een efficiënte koppelingen tussen de Brincr-applicatie en deze systemen, zodat alle processen naadloos met elkaar in verbinding staan.

Dit helpt de klant van Brincr niet alleen tijd besparen, maar ook fouten minimaliseren en inzicht in de supply chain verbeteren.
"Een samenwerking zoals we die hebben met Brincr zet ons volledig in onze kracht.

We helpen ze om hun klanten een totaalpakket te bieden en helpen hun klanten te groeien door slimme integraties.

Door systemen te koppelen, hebben we niet alleen processen geoptimaliseerd, maar ook de dagelijkse bedrijfsvoering van hun klanten vereenvoudigd."

Onze aanpak:

Afgelopen jaar zijn we in contact gekomen met Brincr. Zij schakelde onze expertise in om mee te denken voor een koppeling die die volledig aansluit bij de behoeften van hun klanten. Ons team van experts aan de slag om de processen van de eindgebruikers in kaart te brengen en zo de vertaalslag te maken voor de developers om de juiste software-integraties op te zetten.

Door middel van API-koppelingen van de verschillende systemen hebben we de Brincr-applicatie verbonden met verschillende systemen die de klanten van Brincr gebruiken.

Dit varieert van ERP- en CRM-systemen tot online winkels en logistieke software. We zorgen ervoor dat de uitwisseling van gegevens automatisch gebeurt, waardoor handmatige handelingen en fouten tot een minimum beperkt worden.

Conclusie:

Onze samenwerking met Brincr toont de kracht van een goede software-integratie. Door het koppelen van verschillende systemen helpen we Brincr en hun klanten efficiënter te werken en geven we hen de tools om slimmer om te gaan met hun bedrijfsprocessen.

Een perfecte match tussen techniek en behoefte, waarbij automatisering écht waarde toevoegt.

Zo zorgen we ervoor dat Brincr’s klanten sneller en efficiënter kunnen werken, met minder handmatig werk en meer inzicht in hun data.

Het resultaat

Voor Brincr en hun klanten betekende deze oplossing een enorme stap vooruit. Dankzij de door ons ontwikkelde koppelingen werken alle systemen nu optimaal samen. Orders worden automatisch verwerkt, voorraden bijgewerkt, en financiële gegevens correct gesynchroniseerd met boekhoudsystemen.

Dit levert niet alleen tijdwinst en foutreductie op, maar geeft ook meer controle en overzicht over het gehele proces.

Klanten van Brincr ervaren nu een soepeler werkproces, kunnen sneller inspelen op veranderingen in hun voorraad en orderbeheer, en hebben een beter inzicht in hun bedrijfsvoering. Bovendien kunnen zij met de schaalbare oplossing eenvoudig hun systemen uitbreiden of aanpassen wanneer dat nodig is.

Brincr over dit project

"Dankzij de samenwerking met Weprocess kunnen we onze klanten nu een compleet geïntegreerde oplossing bieden.

Hun expertise in systeemkoppelingen zorgt ervoor dat onze klanten efficiënter kunnen werken en betere resultaten boeken."

Heb jij ook een uitdaging voor ons?

Onze andere cases

Eén omgeving, meerdere bedrijven, vaste prijzen: hoe Ecobit en Weprocess grip brachten in een complexe AFAS-structuur

Ecobit is specialist in slimme software-oplossingen binnen het MKB+ segment. Met een sterke focus op standaardisatie, procesoptimalisatie en integratie helpt Ecobit organisaties om meer waarde te halen uit hun ERP-systemen, waaronder AFAS.

Succesvolle EDI-koppeling met AFAS via Transus

Soms komen er weleens uitdagingen op je pad, waarvan je de impact later pas inziet. Zo ook met de uitdaging van onze klant Cemex en dus ook op ons pad als hun vaste IT Service Management partner!

Next level koppelingen met Next Level Development

Next Level Development helpt bedrijven groeien door slimme softwareoplossingen te bouwen die perfect aansluiten op hun processen. Met een no-nonsense aanpak en sterke technische expertise realiseert NLD maatwerkapplicaties, portalen en integraties die écht waarde toevoegen.

Een gestroomlijnde Teamleader implementatie voor The Grey Space in the Middle

The Grey Space in the Middle The Grey Space in the Middle is een culturele hub in Den Haag. Het is een plek waar kunst, muziek, digitale cultuur, wetenschap en gastronomie samenkomen in een experimentele setting.

Copyright © Weprocess 2025