
Bedrijven investeren aanzienlijke middelen in de nieuwste software om hun processen te stroomlijnen, efficiëntie te verbeteren en concurrentievoordeel te behalen. Echter, te midden van deze technologische vooruitgang is er één aspect dat vaak over het hoofd wordt gezien: de klant.
Terwijl het juist essentieel om de klant centraal te stellen en hun behoeften nauwkeurig te begrijpen.
Uiteraard gaan heel veel bedrijven op dezelfde manier te werk. Onderstaande lijst zal door 9 van de 10 experts worden gehanteerd.
Door deze stappen te volgen, kun je goed in kaart brengen wat er speelt bij de klant en hun behoeften in kaart brengen. Dit stelt je in staat om oplossingen te bieden die echt waarde toevoegen aan hun bedrijf en de klanttevredenheid maximaliseren.
Wat is dan het verschil in onze werkwijze en die van andere experts? Simpel, wij zijn generalisten!
Dit houdt in dat wij ons niet vastpinnen op één systeem of oplossing, maar echt kijken wat de klant nodig heeft. We worden niet beperkt door afspraken met één leverancier qua software, maar kijken echt naar de behoeften en wensen en geven daarin aan wat het beste past. We weten wat er te ‘koop’ is en wat de pluspunten zijn van pakket A, maar ook van pakket B.
In ons advies krijg je daarom ook niet één oplossing aangedragen, maar meerdere. De keuze is dan ook aan jou. Vervolgens nemen we dan afscheid van elkaar of je betrekt ons bij het verdere implementatieproject waarbij wij het project management van je vernemen.
Wil jij meer weten over ons advies? Plan vrijblijvend een online gesprek in!
Of Ask the Community als je twijfelt over een bepaalde applicatie. Onze members delen graag hun kennis met je!